عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی در صنعت بیمه

مثلث مالی : معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، افزایش کنترل و نظارت را عامل مهمی در بهبود عملیات بیمه‌گری این شرکت عنوان کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، افزایش کنترل و نظارت را عامل مهمی در بهبود عملیات بیمه‌گری این شرکت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، منصور حسینی که در جلسه هم‌اندیشی مدیران این شرکت سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی شائبه دکتر کارگر مدیر عامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و قائم مقام، از تمامی همکارانی که در جهت رسیدن به تحقق بودجه شرکت و اهداف عالی فعالیت می‌کنند، تشکرکرد و سپساز روسای شعب و سرپرستان مناطق خواست با مغتنم شمردن فرصت‌های پیش رو، به تلاش مضاعف خود برای رسیدن به پرتفوی و بودجه پیش بینی شده تا پایان سال جاری ادامه دهند.

وی، موارد زیر را به عنوان عناصر چهارگانه موفقیت سازمانی برشمرد:

*بررسی و شناسایی بازار

شناسایی و بررسی بازار برای تعیین اهداف و استراتژی مدیریت و شاخصی برای سنجش عملکرد

*به روز شدن

به روز بودن از طریق تعدیل و اصلاح دستورالعمل‌ها، آموزش شبکه فروش، تطبیق قوانین و آئین نامه ها با شرایط بازار

*ارزیابی ریسک

ارائه نرخ و شرایط بر اساس ارزیابی دقیق ریسک

*کنترل و نظارت

تقویت سیستم کنترلی و نظارتی برای خروجی بهتر عملکرد

حسینی با ذکر اینکه حدود ۸۰ درصد از پرتفوی صنعت بیمه در حوزه درمان و اتومبیل، به ویژه شخص ثالث متمرکز است، افزود: اگر با دقت و وسواس بیشتر بتوان فقط ۵ درصد از خسارات غیر واقعی این حوزه‌ها را کنترل کرد، می‌توان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به سود شرکت اضافه کرد.

وی، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های تیم مدیریتی این شرکت برای رسیدن به اهداف مورد نظر شد و بار دیگر با تاکید بر بهره‌گیری از عنصر مهم نظارت، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تلاش های همکاران در ستاد و صف و شبکه فروش، رسیدن به اهداف مورد نظر تا پایان سال امکان پذیر شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید