عبور پرتفوی بیمه نوین از هزار میلیارد تومان

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین پیش از پایان شش ماه نخست سال جاری بیش از هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین پیش از پایان شش ماه نخست سال جاری بیش از هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب کرد.

روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین اعلام کرد : در نشست صمیمانه مدیرعامل با اعضای انجمن صنفی نمایندگان تهران و تعدادی از نمایندگان سراسر کشور به صورت آنلاین، وی ضمن تقدیر از زحمات شبکه فروش این شرکت گفت: تحقق اهداف، به خصوص کسب پرتفوی بیش از هزار میلیارد تومان ظرف مدت کمتر از شش ماه در چنین شرایط اقتصادی و اجتماعی کار راحتی نبود و این مهم تنها به همت و همراهی شبکه فروش میسر شده است.

حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در ادامه خاطرنشان کرد: رسیدن به وضعیت پایدار و حرکت رو به رشد در شرکت بیمه نوین حاصل تلاش جمعی بود. در سال­‌های اخیر برنامه­‌های توسعه‌ای در حوزه خدمات و محصولات شرکت، با هدف تغییر و همراه با ایجاد انضباط بوده که به تقویت جایگاه شرکت منجر شده است.

وی تأکید کرد: نمایندگان ما باید بدانند کار آنها ارزشمند است، چرا که حامی صنعت بیمه، جامعه و خانواده هستند. به عنوان مدیرعاملی که بیش از یک دهه حرفه نمایندگی را تجربه کرده‌ام، می‌دانم کار نمایندگی کار پرزحمت و پیچیده‌ای است، برخورداری از دانش حرفه‌ای، داشتن تجربه، خلاقیت و روحیه انجام کار پرتلاش از الزامات این شغل است و در دنیا نیز به عنوان یکی از شغل‌های خاص شناخته می‌شود و این شناخت باید در جامعه ما نیز آگاهی رسانی شود.

همچنین مدیرعامل بیمه نوین در پاسخ به سئوالات و پیشنهادهای افراد حاضر در جلسه و نمایندگانی که به صورت مجازی در مراسم حضور داشتند، گفت: بهبود روابط کاری و ارتباط بیشتر با شبکه فروش، رمز موفقیت و رشد مستمر در شرکت است. بنابراین نظرات و پیشنهادهای این گروه به دلیل تعامل نزدیک این افراد با جامعه هدف، قابلیت بررسی و اجرا دارد. نکته بسیار مهم این است که تغییرات در شرکت باید از بدنه آغاز و سپس در تک تک اجزا دنبال شود. همچنین ایجاد شیوه­‌های جدید و استفاده از خدمات آنلاین باید حتما با هدف تسهیل کار شبکه فروش در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: نمایندگان ما باید همکار پشتیبان داشته باشند تا با تمرکز بیشتری به توسعه کار خود بپردازند، لذا تسهیل در تیم‌سازی، آموزش‌های کاربردی و ارتقای مهارت های ارتباطی ایشان را دنبال می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ پیشنهادها و راهکارهای ارائه شده از سوی نمایندگان با تأکید مدیرعامل بیمه نوین جهت بررسی بیشتر در دستور کار مدیریت­‌های متعامل ستادی قرار گرفت و مقرر شد این نشست‌ها به صورت منظم و فصلی با مشارکت بیشتر اعضای شبکه فروش برگزار شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

تشریح برنامه های همایش بیمه و توسعه توسط رییس پژوهشکده بیمه

مثلث مالی : بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» در دو روز متوالیِ ۱۳ و ۱۴ آذر ماه به صورت حضوری(مدیران ارشد صنعت بیمه) و مجازی(سایر علاقه‌مندان) برگزار خواهد شد. حمید کردبچه،رئیس پژوهشکده بیمه در نشست خبری که به مناسبت بیست وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت” تحول دیجیتال ” در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد گفت: هیچ همایشی مانند همایش روز بیمه نیست، چراکه این همایش بستری برای گفت و گو و گفتمان سازی است و با توجه به نقص صنعت بیمه در این زمینه، برپایی چنین همایشی بسیار مفید است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید