عبور از موانع با پشتوانه سهام‌داران

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت با تاکید بر اینکه کارنامه بیمه کوثر در ارایه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزآمد به مشتریان و ذی‌نفعان، با پشتوانه سهامداران شرکت بسیار درخشان است، افزود: بیمه کوثر توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه کارنامه این شرکت در ارایه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزآمد به مشتریان و ذی‌نفعان، با پشتوانه سهامداران شرکت بسیار درخشان است، افزود: بیمه کوثر توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، اعتمادسازی و ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مثبت با کاربران شبکه‌های اجتماعی را موجب ارتقای کمی و کیفی خدمات در سراسر کشور دانست و با بیان اینکه بیمه‌ کوثر با جدیت وارد فضای تکنولوژی و مباحث روز شده است، گفت: انتظار داریم ارتباطی که بین گروه‌های استارتاپی و بیمه‌کوثر ایجاد شده است آغاز یک همکاری و تلاش بلندمدت از سوی ایده‌پردازان برای ایجاد تحول در زمینه بیمه کشور باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه، مدیریت آگاهانه بر ترکیب پرتفوی بیمه‌ای با حضور در بازارهای جدید را از جمله مزیت‌های شرکت برشمرد و افزود: بررسی ریسک‌های پیشنهادی و قبول آن‌ها براساس اصول بیمه‌گری و مدیریت ریسک، حضور موثر در بخش‌های مختلف بیمه‌های زندگی و غیرزندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای گسترش بیمه‌های اشخاص نیز از جمله نقاط قوت شرکت محسوب می‌شود.

مشعلچی فیروزآبادی با اشاره به برخی موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت در یکسال گذشته علی‌رغم وجود تحریم‌ها و شرایط نامناسب اقتصادی مردم و به‌ویژه مشکلات حاصل از گسترش ویروس کرونا در کشور، گفت: آغاز اجرای طرح نظام جامع بیمه اختیاری کارکنان نیروهای مسلح، حفظ ترکیب پرتفوی بهینه و سطح توانگری مالی شرکت برای چهارمین سال پیایی، افزایش حجم حق بیمه تولیدی و ارزش سهام شرکت، قرارگرفتن در ردیف۴۰ شرکت برتر بورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار و قرار گرفتن شرکت در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی از جمله دستاوردهایی است که در یک‌سال گذشته کسب کرده‌ایم.

وی افزود: امسال نیز به‌دنبال آن هستیم که همانند سال گذشته، ضمن کسب رضایت بیش از ۸۰درصدی در بخش صدور و بیش از ۷۰درصدی مشتریان در بخش پرداخت خسارت، رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص در شش‌ماهه اول سال را کسب کنیم. مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه شرکت اکنون توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند، تصریح کرد: این موضوع به تنهایی بزرگ‌ترین دستاورد، افتخار و موفقیت‌ شرکت به‌شمار می‌آید.

منبع : نقدینه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید