شعبه بیمه ملت در تبریز گشایش یافت

مثلث مالی : آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز، با حضور معاونان، مدیران، جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در هتل پارس برگزار شد و دکتر دلفراز مدیرعامل این شرکت به صورت آنلاین به حاضرانِ این مراسم خوش‌آمد گفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز، صبح امروز با حضور معاونان، مدیران، جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در هتل پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز، امروز در آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز  به صورت آنلاین حضور یافت و به زبان شیرین آذری به حاضرانِ این مراسم خوش‌آمد گفت.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: در سالی که به انتهای آن نزدیک می‌شویم بیمه ملت روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و همدلی در بین کارکنان و شبکه فروش شرکت، نمونه یک همکاری همه‌جانبه است که افزایش پورتفوی با کیفیت را در بیمه ملت به همراه داشته است.

وی با اشاره به این‌که ترکیب بیمه‌شخص‌ثالث و بیمه درمان جمعا کمتر از ۴۰ درصد پورتفوی بیمه ملت را به خود اختصاص داده است که این امر، سبب می‌شود بیمه ملت پورتفوی مطلوبی را جذب کند و نشان‌دهنده کیفیت پورتفوی بیمه ملت است.

دکتر دلفراز برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پورتفوی ۲۰۰۰ میلیارد تومان عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه ملت از افتتاح ۶ شعبه بیمه ملت طی امسال و سال آتی خبر داد و گفت: مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گزاران ادامه داد: بیمه‌گزاران برای انجام امور بیمه‌ای خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند که در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم، مزیت رقابتی برای بیمه ملت است.

دکتر دلفراز با اشاره به افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز بیان کرد: جای بیمه ملت در این استان خالی بود و امیدواریم بتوانیم با توجه به این‌که آینده صنعت بیمه به سمت دیجیتالی‌شدن و ارائه خدمات آنلاین است؛ از طریق فروش بیمه‌نامه آنلاین سهم بیشتری در پورتفوی این استان داشته باشیم.

وی تفاوت ذائقه مشتریان را مدنظر قرار داد و افزود: نسل جدید، به دنبال دریافت خدمات آنلاین بوده و نسلی هستند که با فین‌تک‌ها آشنایی بیشتری دارند و صنعت بیمه راهی ندارد جز این‌که به صورت برخط و آنلاین خدمات خود را ارائه دهد.

 *

بهروز اسدنژاد، رییس هیات‌مدیره بیمه ملت: 

فروش بیمه یک شغل قابل افتخار است

بهروز اسدنژاد در آیین گشایش شعبه تبریز بیمه ملت، با ایراد سخنرانی به زبان ترکی در ابتدای مراسم، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر گفت: بنای قرارداد در شرکت‌های بیمه، درستی و راستی است چرا که صنعت بیمه به دنبال آرامش و سلامت است.

رییس هیات‌مدیره بیمه ملت، بیمه‌گری و فروش بیمه را یک شغل قابل افتخار دانست و بیان کرد: از همین‌جا با هم وعده می‌گذاریم که سال آینده در همین ایام؛ افزایش پرتفوی مطلوب و نه به هرقیمتی را جشن بگیریم.

اسدنژاد در همین خصوص افزود: معتقدم حضور متوالی ۹ ساله بیمه ملت در بالاترین سطح توانگری مالی به دلیل همکاری و همراهی‌های نمایندگان بوده و نه فروش بیمه به هر قیمتی.

رییس هیات‌مدیره بیمه ملت در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدوارم با بازاریابی هوشمند شعبه آذربایجان‌شرقی در سال آینده جزو شعبه‌های برتر بیمه ملت باشد.

گفتنی است؛ در آیین افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز، تعدادی از معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت حضور داشتند.

*

پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت:

در ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه می‌کوشیم

مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: سهم صنعت بیمه در استان آذربایجان شرقی و اردبیل در ۲ سال گذشته حدود ۳.۸ درصد بوده که  بیمه ملت ۷ درصد از آن را به خود اختصاص داده است.

پیمان قربانی با اشاره به این‌که جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه بیان کرد: امیدواریم با همکاری شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه و به تبع آن ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم.

 

گفتنی است؛ آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ با حضور تعدادی از معاونان و مدیران بیمه ملت، چند تن از مسئولان استانی، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت در این استان در هتل پارس تبریز برگزار شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید