“سامان للتامین” مجوز عراق را گرفت / انواع خدمات بیمه ای به شهروندان و اتباع خارجی در عراق

مثلث مالی : سامان للتامین اعلام کرد : اکنون با دریافت مجوز رسمی فعالیت از نهادهای مسئول کشور عراق، امکان ارائه انواع خدمات بیمه ای به همه شهروندان عراقی و اتباع خارجی حاضر در این کشور را دارد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : سامان للتامین اعلام کرد : اکنون با دریافت مجوز رسمی فعالیت از نهادهای مسئول کشور عراق، امکان ارائه انواع خدمات بیمه ای به همه شهروندان عراقی و اتباع خارجی حاضر در این کشور را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، کشور عراق که یکی از بازارهای هدف صادراتی و تولیدی بنگاه های اقتصادی ایرانی است، در حال ورود به دوره رونق است، اما به دلایل متعدد این بازار با ریسک های متعددی رو به روست.

تامین امنیت مالی سرمایه گذاران، از ابتدایی ترین خواسته های آنها پیش از شروع هر فعالیتی است، در حالی که حوادث احتمالی مانند آتش سوزی، انفجار، زلزله، سرقت، سانحه رانندگی و … می تواند هر شخص و هر فعالیتی را در هر نقطه ای تهدید کند. “سامان للتامین” این امکان را دارد که در رشته های اموال و اشخاص از جمله بیمه مسئولیت، آتش سوزی، شخص ثالث، بدنه اتومبیل، باربری و حوادث انفرادی و بیمه های درمان، بیمه نامه صادر کرده و اطمینان لازم را برای فعالان اقتصادی در این سرزمین را تا حد قابل قبولی ایجاد نماید.

ثبت و دریافت مجوز «سامان للتامین» به عنوان نخسیتن شعبه خارجی شرکت بیمه سامان از سوی دیوان التامین دولت عراق انجام شده است.

از این پس به عنوان بزرگترین شرکت بیمه فعال در عراق، حامی سرمایه گذاران ایرانی در این کشور و نیز فعالان اقتصادی عراقی خواهد بود. بیمه سامان با حضور در کشور عراق، زمینه ساز توسعه و پیشرفت سرمایه گذاران، فرهنگ سازی برای استفاده از خدمات بیمه ای و حمایت از مجموعه ها و فعالان اقتصادی در این کشور خواهد بود.

“سامان للتامین” در نشانی بغداد، جادریه، خیابان ۱۳، پلاک۱/۶ مستقر است و شماره تماس ۰۷۷۳۵۰۰۱۰۰۲ برای ارتباط با مشتریان در نظر گرفته شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید