زنگ بیمه در تهران به صدا درآمد

مثلث مالی : صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی ها و ایجاد فضای آرامش در جامعه برنامه های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آنها فرهنگسازی از طریق مدارس است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی ها و ایجاد فضای آرامش در جامعه برنامه های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آنها فرهنگسازی از طریق مدارس است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پرویزخسروشاهی در این مراسم صمیمانه با تأکید بر روش های فرهنگسازانه برای همگانی سازی امر بیمه کشور افزود: صنعت بیمه، سازوکار مدرن مشارکت های مردمی در هنگام بروز حوادث و ناملایمات جانی و مالی برای شهروندان و فعالان اقتصادی است که باید از سنین کودکی نهادینه شود.

قائم مقام بیمه مرکزی، توسعه سرمایه گذاری را از وجوه مثبت دیگر توسعه فرهنگ بیمه دانست و اظهار داشت: ترویج و تبیین بیمه در مدارس یک فرصت جدی برای آشناسازی خانواده ها با این ابزار امنیت بخش و آرامش زا است که می تواند به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور منتهی شود.

وی در پایان با اشاره به تجربه سه ساله “زنگ بیمه” در کشور ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن کرونا این مراسم هر سال با شکوه بیشتری برگزار شود.

در ادامه این مراسم، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی نیز برنامه های فرهنگ محور صنعت بیمه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گنجاندن مفاهیم بیمه ای در کتاب های درسی از گام های بلندی است که برای توسعه فرهنگ بیمه برداشته شده و طرح زنگ بیمه هم از دیگر برنامه های مفید در این خصوص به شمار می رود.

مصدق با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه از مقوله های حساس اجتماعی به حساب می آید به توسعه فرهنگی آن در برنامه بلندمدت اشاره کرد.

گفتنی است این مراسم که به دلیل محدودیت های کرونایی در دبستانی واقع در منطقه سه تهران با حضور دانش آموزان و مسئولان و گروه های هنری برگزار شد با بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی در شبکه های مجازی به نمایش درآمد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید