در بازدید از شعبه زنجان اعلام شد / برنامه های بیمه سینا برای توسعه بیمه‌های زندگی

در بازدید از شعبه زنجان اعلام شد / برنامه های بیمه سینا برای توسعه بیمه‌های زندگی

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : در جریان سفر مدیران ارشد صنعت بیمه به استان زنجان، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با حضور در شعبه زنجان این شرکت با همکاران و نمایندگان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر رضا جعفری طی سخنانی در جمع همکاران این شعبه با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در بخش‌های مختلف صنعتی گفت: خوشبختانه روند فعالیت این شعبه رو به جلو بوده و این مسیر باید با تلاش مضاعف ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه سینا ضمن تشریح اهداف سفر رئیس کل بیمه مرکزی و مسئولان ارشد صنعت بیمه به استان زنجان و دیدار آنها با امام جمعه و استاندار تصریح کرد: گفت‌وگوها و رایزنی‌های بسیار خوبی در این سفر انجام شده و امیدواریم که این اقدامات، آغازی برای رشد و شکوفایی بیمه در خطه‌ی زنجان باشد.

وی در ادامه به تغییر هدف‌گذاری شرکت به سمت رشته‌های سودآور اشاره کرد و گفت: توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در دستور کار قرار گرفته و با افزایش آموزش‌های تخصصی شبکه فروش و همچنین تأسیس مراکز تخصصی فروش بیمه‌های زندگی، این هدف، جامه‌ی عمل خواهد پوشید.

جعفری همچنین از افزایش فروش شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با وجود محدودیت‌های پیش‌آمده ناشی از شیوع کرونا خبر داد و افزود: بودجه ابلاغی امسال ما رقم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که با روند موجود و تلاش همکاران با انگیزه در تمامی شعب و استان‌ها قطعاً تا پایان سال به آن دست خواهیم یافت.

مدیرعامل بیمه سینا در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت اخلاق حرفه‌ای، مشتری‌مداری و در نظر گرفتن استراتژی‌های پنج‌گانه، بتوانیم شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منبع : روابط عمومی بیمه سینا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید