خدمات تلفن‌بانک مسکن به مشتریان شتابی

مثلث مالی : تلفن‌بانک متمرکز بانک مسکن در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک مسکن و دیگر بانک‌ها است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : تلفن‌بانک متمرکز بانک مسکن در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک مسکن و دیگر بانک‌ها است.

تلفن بانک مسکن یکی از مسیرهای مناسب انجام تراکنش‌های بانکی روزمره بدون نیاز به حضور در شعب است؛ موضوعی که در روزهای اخیر با توجه به هشدار شروع موج دوم شیوع کرونا از اهمیت مضاعفی برخوردار است. تلفن بانک مسکن به شماره ۶۴۰۹۶-۰۲۱ به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک به صورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده کنند. تمام دارندگان حساب­ های بانک مسکن می توانند با مراجعه به هر یک شعب بانک مسکن، رمز حساب سامانه تلفنبانک را دریافت کرده و از امکانات تلفنبانک متمرکز بهره‌مند شوند. تلفنبانک متمرکز بانک مسکن شامل سه سامانه مجزا شامل «پرداخت قبوض و خرید شارژ»، «تلفنبانک متمرکز» و «خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC)» است سرویس‌های خدمات سامانه پرداخت قبوض و خرید شارژ قابل استفاده توسط تمام مشتریان بانک مسکن و همچنین دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب است و نیازی به ثبت نام در شعب بانک مسکن ندارد. در این سامانه تمام دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند نسبت به پرداخت با شناسه‌های قبض و پرداخت، پرداخت با شماره تلفن همراه بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت، خرید شارژ مستقیم همراه اول و ایرانسل و نیز خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزاردراهی (ETC) اقدام کنند. سامانه تلفنبانک متمرکز نیز شامل دو قسمت «خدمات مبتنی بر کارت» و «خدمات مبتنی بر حساب» بوده و مختص صاحبان حساب در بانک مسکن است. در بخش خدمات مبتنی بر کارت می‌توان صورتحساب، قرائت ۳ گردش آخر، ارسال فکس ۳۰ گردش آخر، قرائت واریز یارانه‌ها، انتقال وجه مسکن‌کارت به مسکن‌کارت، پرداخت اقساط بانک مسکن، درخواست کارت المثنی، پرداخت قبوض و خرید شارژ، اعلام کد شبا، خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC) و اعلام مفقودی کارت را درخواست کرد. همچنین در بخش خدمات مبتنی بر حساب، علاوه بر امکانات مربوط به اخذ صورتحساب، امکان انتقال وجه حساب مسکن به حساب مسکن، پرداخت اقساط، انتقال وجه پایا، تغییر رمز حساب تلفنبانک، پرداخت قبوض،خرید شارژ و اعلام کد شبا وجود دارد. علاوه بر این خدمات چک از قبیل درخواست صدور دسته چک، استعلام وضعیت چک، کلیه تغییرات چک اعم از مسدودی موقت، وضعیت پاس شده، پاس نشده و ابطال چک قرائت می‌شود. مسدودی موقت چک نیز از طریق تلفنبانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر است. سامانه خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز عل اوه بر مشتریان بانک مسکن، به دارندگان کارت‌های شتابی دیگر بانک‌ها نیز سرویس می‌دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

Uncategorized

برگزاری نخستین دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” دربیمه پاسارگاد

مثلث مالی : دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” برای نخستین بار با هدف آشنایی و معارفه مقدماتی همکاران جدید الاستخدام با فرهنگ سازمانی ، افزایش کارایی و بهره وری سازمانی با حضور سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی مدیرعامل، بهروز نیرومند راد رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص، فاطمه سبحانی مدیر امور مالی ، آزاده حیدری معاون مدیر سرمایه انسانی و آموزش ، مهدی کشاورز دیهیم معاون مدیر بیمه های درمان در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ماه سال جاری در هتل پارسیان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مدیریت سرمایه انسانی و آموزش برگزار شد.

بازار مالی

مصوبات بانکی ستاد ملی کرونا /

مثلث مالی : بانک مرکزی طی بخشنامه ای مصوبات ستاد ملی کرونا درحوزه بانکی را ابلاغ کرد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید