تغییر را باید پذیرفت / باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین یک استارت آپ است

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین درباره تحولات این شرکت در راستای توسعه خدمات دیجیتال گفت : بیمه کارآفرین همسو با تحولات بازار ، باشگاه مشتریان کارآفرین را راه اندازی کرده که خود یک استارت آپ است و نه تنها برای شبکه فروش تهدید نیست بلکه فرصت تازه ای است که بربستر اینترنت، مکان و زمان حذف و نمایندگان می توانند دراین بستربه صورت آنلاین در هرساعتی و درهرکجا بیمه نامه صادر کنند.

حیدری با بیان اینکه ورود استارت آپ ها بازار بیمه را تغییر کرده است ، گفت : اما نمایندگان بیمه نیز باید بپذیرند زمانه تغییر کرده است ، فروش خدمات دیگر نیازمند ساختمان های بلند و شعب نیست و استارت اپ ها می توانند صدور بیمه نامه را با تسهیل بیشتری انجام دهند . رشته های بیمه بدنه خودرو ، آتش سوزی و غیره درقالب این استارت اپ با حذف کاغذ ارایه می شود .

وی با اشاره به اینکه درسیستم باشگاه مشتریان کارآفرین اطلاعات وارد سیستم  و به سند تبدیل ، پیشنهاد بیمه ارایه و بیمه نامه صادرمی شود ، افزود : علاقه مند به همکاری با استارت آپ های موجود بودیم اما صلاح دیدیم بهتراست خود کارآفرین استارت آپی داشته باشد که درقالب باشگاه مشتریان عملیاتی شد و موجب سرعت عمل می شود و به هیچ وجه جای چالش نیست .

حیدری درپاسخ به این پرسش که  ” آیا به عنوان مدیرعامل بیمه کارآفرین همان سیاست توسعه ای بیمه های زندگی که از ابتدا توسط مدیرعامل قبلی اجرا شد ، را دنبال می کند ؟ ” یادآورشد : بیمه ، پدیده ای وارداتی است ، باید برای فعالیت الگوی های جهانی را سرلوحه برنامه ها قرارداد، اینک ۵۰ درصد پرتفوی شرکت بیمه های عمر است و بیمه کارآفرین همان سیاست محصول محوری و توسعه بیمه های زندگی را ادامه می دهد.

حیدری متذکر شد :  ادامه این روند گذشته به دلیل نیاز بازار به بیمه های عمر و تجهیزکارافرین به زیرساخت های مورد نیاز است . کارآفرین شبکه ای که توان عرضه این خدمت را داشته باشد ، دارد. درعین حال فاصله ضریب نفوذ بیمه درکشورمان با عدد بین المللی فاصله دارد و جای کار بسیار هست ، بنابراین همه اتفاقات به نفع این حوزه است و بیمه کارآفرین هم درهمین مسیر گام برمی دارد .  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

Uncategorized

برگزاری نخستین دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” دربیمه پاسارگاد

مثلث مالی : دوره آموزشی “جامعه پذیری بدو استخدام” برای نخستین بار با هدف آشنایی و معارفه مقدماتی همکاران جدید الاستخدام با فرهنگ سازمانی ، افزایش کارایی و بهره وری سازمانی با حضور سید مرتضی حسنی عقدا معاون اقتصادی و پشتیبانی مدیرعامل، بهروز نیرومند راد رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص، فاطمه سبحانی مدیر امور مالی ، آزاده حیدری معاون مدیر سرمایه انسانی و آموزش ، مهدی کشاورز دیهیم معاون مدیر بیمه های درمان در تاریخ ۵ و ۶ خرداد ماه سال جاری در هتل پارسیان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مدیریت سرمایه انسانی و آموزش برگزار شد.

بازار مالی

مصوبات بانکی ستاد ملی کرونا /

مثلث مالی : بانک مرکزی طی بخشنامه ای مصوبات ستاد ملی کرونا درحوزه بانکی را ابلاغ کرد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید