تحول دیجیتال صرفاً در جهت توانمندسازی شبکه فروش موفق است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان، شبکه فروش را موتور توسعه صنعت بیمه خواند و تاکید کرد که تقویت شبکه فروش، برنامه همیشگی این شرکت است. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه با بیان این که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکت های بیمه بزرگترند، اظهار کرد: ما هم از این رویه استقبال می کنیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که گسترده ترین، قوی ترین و فعال ترین فعالیت بیمه متعلق به نمایندگان شرکتهای بیمه باشد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان، شبکه فروش را موتور توسعه صنعت بیمه خواند و تاکید کرد که تقویت شبکه فروش، برنامه همیشگی این شرکت است.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه با بیان این که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، نمایندگان حقوقی و کارگزاران از شرکت های بیمه بزرگترند، اظهار کرد: ما هم از این رویه استقبال می کنیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که گسترده ترین، قوی ترین و فعال ترین فعالیت بیمه متعلق به نمایندگان شرکتهای بیمه باشد.
او با اشاره به این که شبکه فروش و بیمه گذار، نزدیک ترین ارتباط را با یکدیگر دارند، اظهار کرد: مدیران شرکت های بیمه نمی توانند در دفتر خود بنشینند و برای بیمه گذار محصول طراحی کنند، بلکه طراحی محصول باید متناسب با نیاز مشتری باشد و البته کسی که نیاز مشتری را می تواند به شرکت بیمه منتقل کند، شبکه فروش است.
ضرابیه با بیان این که تقویت شبکه فروش بیمه سامان، یک فرایند جاری و مستمر در شرکت است، اظهار کرد: تقویت شبکه فروش فقط به افزایش تعداد نمایندگان و یا ایجاد شعب جدید محدود نیست، بلکه افزایش دانش و توانمندی های آنها با ارائه آموزش های مستمر مد نظر است.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان تحقق تحول دیجیتال در صنعت بیمه را منوط به توانمندسازی شبکه فروش دانست و خاطرنشان کرد: ما باید با استفاده از فناوری، شبکه فروش را توانمند کنیم و خوشبختانه شرکت بیمه سامان با استفاده از اکوسیستم نوآوری در این حوزه اقدامات موثری انجام داده است.
وی همچنین توسعه فیزیکی شعب شرکت بیمه سامان را متاثر از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق مختلف کشور خواند و با بیان این که همه تلاش ما، افزایش سطح تماس شرکت با مشتریان و توسعه شیوه های خدمت رسانی به آنهاست، افزود: هدف نهایی همه فعالیت ها، جلب حداکثری نظر مشتریان است و در این راه از هر ظرفیتی، از جمله بهره گیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، همکاری های تجاری با صاحبان کسب و کارهای دیجیتال و توسعه شعب فیزیکی استفاده خواهیم کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

بیمه البرز علی الحساب صد میلیارد ریال خسارت به شرکت بهداش پرداخت کرد

مثلث مالی : بیمه البرز با دعوت از مدیران شرکت شیمیایی بهداش در ساختمان مرکزی شرکت بیمه البرز و طی نشستی با حضور رییس هیات مدیره، مدیرعامل و قائم مقام وی، چک علی الحساب خسارت به مبلغ صد میلیارد ریال را به بیمه‌گزار زیان‌دیده خود اعطاء کرد.

بیمه

بیمه نوین به ازای هر سهم ١۵٢ریال سود تقسیم کرد

مثلث مالی : مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز دوشنبه ٢۴ خردادماه برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ٣٠ اسفند ١٣٩٩با حضور ۵٨.١٩ درصد سهام‌داران برگزار و با تصویب مجمع به ازای هر سهم ١۵٢ ریال سود نقدی تقسیم خواهد شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید