بیمه پاسارگاد اولین برند محبوب بیمه های عمر شد

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد دربین شرکت های بیمه خصوصی کشور اولین برند محبوب بیمه های عمر شد پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی در "جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان " طبق نتایج آرای مردمی با برگزاری مراسمی برندهای محبوب در سال 1400 معرفی شدند و از مدیران و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد دربین شرکت های بیمه خصوصی کشور اولین برند محبوب بیمه های عمر شد

به گزارش پایگاه خبری مثلث مالی ، پس از یک دوره دوماهه نظرسنجی مردمی در “جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان ” طبق نتایج آرای مردمی با برگزاری مراسمی برندهای محبوب در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند و از مدیران و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.

در این نظرسنجی گسترده ملی تعداد ۱,۰۱۸,۹۴۳ رأی مردمی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان دریافت شد . گروه اصلی بانک و بیمه شامل بیمه های بدنه – ثالث خودرو و بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که شرکت بیمه پاسارگاد توانست دررشته اتومبیل رتبه سوم و در رشته عمر رتبه دوم را کسب کرد.

بیمه پاسارگاد دررشته عمر و سرمایه گذاری بعد از بیمه دولتی ایران رتبه دوم را کسب کرده است به عبارتی بیمه پاسارگاد دربین شرکت های بیمه خصوصی کشور اولین برند محبوب بیمه های عمر است .  

مراسم معرفی برندهای محبوب در ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰، در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد.

یاد آورمی شود : معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفته است : فروش بیش از ۶ میلیون فقره بیمه نامه عمردر پاسارگاد حاصل انباشت دانش، تجربه های موفق پیشین، سرمایه گذاری صحیح است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

تشریح برنامه های همایش بیمه و توسعه توسط رییس پژوهشکده بیمه

مثلث مالی : بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» در دو روز متوالیِ ۱۳ و ۱۴ آذر ماه به صورت حضوری(مدیران ارشد صنعت بیمه) و مجازی(سایر علاقه‌مندان) برگزار خواهد شد. حمید کردبچه،رئیس پژوهشکده بیمه در نشست خبری که به مناسبت بیست وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت” تحول دیجیتال ” در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد گفت: هیچ همایشی مانند همایش روز بیمه نیست، چراکه این همایش بستری برای گفت و گو و گفتمان سازی است و با توجه به نقص صنعت بیمه در این زمینه، برپایی چنین همایشی بسیار مفید است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید