بیمه پارسیان پیشرو در ارایه خدمات هوشمند

مثلث مالی : در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است.

سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قرارداد های بیمه ای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.

خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمه های مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمان های مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمه های آتش سوزی می باشد، از جمله این طرح ها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد. 

در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاه تر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمه ای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است. 

در علم مشتری مداری نوین در دهه های اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمی شود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتم های مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگی های شاخص بیمه پارسیان است.  معدود شرکت هایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction  می نامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکت های خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل می کردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاست های مشتری محورش دمیده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

انواع توزیع ریسک درپروژه های ملی / سهم بیمه اتکایی ایرانیان درجبران خسارات پایشگاه تهران

مثلث مالی : در بیمه های نفت و انرژی ریسک‌های مختلف همچون سکوهای نفتی، پالایشگاه‌های نفت و گاز، پتروشیمی‌ها، حمل اموال و تجهیزات خریداری شده، در مقابل خطرات گوناگون تحت پوشش قرار می گیرد. سال ها پیش بیمه مرکزی ۹۶ درصد از ریسک‌های نفت و انرژی را به بیمه‌گران اتکایی در خارج از کشور واگذار می کرد. اما با افزایش توان فنی و مالی داخلی درسال ۱۳۸۷ ، سهم این واگذاری به ۴۱ درصد کاهش یافت ، با شروع تحریم ها و افزایش ظرفیت نگهداری در شرکت های بیمه ایرانی ، امروز۹۸ درصد ریسک بیمه نفت و انرژی در داخل کشور نگهداری می شود.

بیمه

جشنواره بیمه درمان انفرادی بیمه پارسیان آغاز شد

مثلث مالی : بیمه پارسیان خدمتی جدید برای بیمه گزاران بیمه های عمروسرمایه گذاری را ارایه کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ به منظور تکریم بیمه گزاران و ارایه خدمات درمان تکمیلی به ایشان، جشنواره فروش بیمه نامه درمان خانواده را برای دارندگان بیمه های عمروسرمایه گذاری برگزار می کند.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید