بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

مثلث مالی : در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آن ها در محل سالن همایش های صداوسیمای ج.ا.ا برگزار شد، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در نظرسنجی گسترده ای که در سطح ملی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان صورت پذیرفت، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند.

براساس نتایج بدست آمده از آرای مردمی، برندهایی که در هر گروه بالاترین تعداد آرای را دریافت کرده باشند، به عنوان محبوب ترین برند گروه کالای موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت می کنند که در گروه بیمه های عمروسرمایه گذاری، این تندیس به بیمه پارسیان و دو شرکت بیمه دیگر تعلق گرفت.

خدمات مناسب، مشتری مداری، احترام به حقوق مشتریان و میزان هواداری در میان جامعه مصرف کنندگان از جمله شاخص های مورد نظر برگزار کنندگان این جشنواره در نظرسنجی ها بود که بر این اساس نیز آرای مردمی به برندهای محبوب اختصاص یافت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

تشریح برنامه های همایش بیمه و توسعه توسط رییس پژوهشکده بیمه

مثلث مالی : بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی، با محوریت تحول دیجیتال» در دو روز متوالیِ ۱۳ و ۱۴ آذر ماه به صورت حضوری(مدیران ارشد صنعت بیمه) و مجازی(سایر علاقه‌مندان) برگزار خواهد شد. حمید کردبچه،رئیس پژوهشکده بیمه در نشست خبری که به مناسبت بیست وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت” تحول دیجیتال ” در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد گفت: هیچ همایشی مانند همایش روز بیمه نیست، چراکه این همایش بستری برای گفت و گو و گفتمان سازی است و با توجه به نقص صنعت بیمه در این زمینه، برپایی چنین همایشی بسیار مفید است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید