به پشتوانه بانک ملی ایران تجارت کنید

مثلث مالی : بانک ملی ایران در یک ماه نخست امسال بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید دین را به منظور تامین مالی کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی پرداخت کرده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : بانک ملی ایران در یک ماه نخست امسال بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات خرید دین را به منظور تامین مالی کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی پرداخت کرده است.

تسهیلات خرید دین بانک ملی ایران فرصتی ویژه برای صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی نیازمند نقدینگی است که چک و اوراق تجاری آنها دارای مهلت پرداخت دیرتری نسبت به زمان مورد نیازشان است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور ۷۲۸ فقره تسهیلات خرید دین به ارزش ریالی دو هزار و ۴۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. در روش تسهیلات دهی خرید دین، بانک دین مدت دار بدهکار را به کمتر از مبلغ اسمی و درج شده در متن اسناد و اوراق تجاری مانند چک و سفته به صورت نقدی از داین و مشتری خریداری می کند بدین ترتیب مشتری می تواند زودتر از موعد مقرر نقدینگی مورد نیاز خود را به دست آورد. خرید دین به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای تمامی بخش های اقتصادی قابل انجام است و در چارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه های بخش اعتباری از جمله آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان و همچنین سیاست اعتباری سالانه صورت می گیرد که همه مشتریان بانک در همه بخش ها می توانند از این تسهیلات استفاده کنند. نرخ سود این تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه محاسبه می شود.

منبع : روابط عمومی بانک ملی ایران

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید