برگزاری نشست های مجازی از طریق پلتفرم بومی (skyroom) در بیمه پاسارگاد استان یزد

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد در استان یزد از تهدیدهای دوران کرونا به عنوان فرصتی در راه گسترش جلسات آموزشی و هم اندیشی با نمایندگان بهره مند شد. هرمز نجفیان مدیر منطقه 14 بیمه پاسارگاد در این خصوص بیان کرد: با بررسی موقعیت های در اختیار و در نظر گرفتن فعالیت ها و اقدامات نمایندگان بیمه پاسارگاد در استان یزد با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سطح جامعه و بدنبال اعمال محدودیت ها و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری و ارتباطات محیطی به فکر بهره مندی از امکانات سایبری جدید افتادیم.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد در استان یزد از تهدیدهای دوران کرونا به عنوان فرصتی در راه گسترش جلسات آموزشی و هم اندیشی با نمایندگان بهره مند شد.
هرمز نجفیان مدیر منطقه ۱۴ بیمه پاسارگاد در این خصوص بیان کرد: با بررسی موقعیت های در اختیار و در نظر گرفتن فعالیت ها و اقدامات نمایندگان بیمه پاسارگاد در استان یزد با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سطح جامعه و بدنبال اعمال محدودیت ها و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری و ارتباطات محیطی به فکر بهره مندی از امکانات سایبری جدید افتادیم.
همچنین در این راستا به منظور حفظ روابط و تعاملات فی مابین شعبه های تحت نظارت منطقه با نمایندگان و واحدهای صدور و لزوم برگزاری نشست های آنلاین از طریق پلتفرم بومی skyroom ، این امکان در دستور کار منطقه و بدنبال آن شعبه های تحت نظارت قرار گرفت تا بدین شکل ضمن ارائه رهنمودها و تبادل اطلاعات و تجربیات، مسیر هموار تری در راستای رسیدن به اهداف بیمه پاسارگاد در منطقه قرار گیرد.
مدیر منطقه ۱۴ افزود: بنابراین از تهدید ها و موانع دوران کرونا جهت رفع مشکلات نمایندگان در زمان صدور بیمه نامه و انتقال تجربیات کارشناسان شعبه در راه خدمت رسانی به عموم هموطنان بهره مفیدی برده شد و بوسیله ارتباط مجازی با نمایندگان از طریق پلتفرم skyroom به گسترش ارتباطات منطقه و شعبه های تحت نظارت با شبکه فروش دست یافتیم.
استفاده از skyroom نیز مانند سایر سرویس‌های ارتباطی آنلاین، با همه‌گیری کووید ۱۹ افزایش یافت. این پلتفرم، در دوران شیوع کرونا میزبان وبینارها و جلسات مجازی بسیاری در حوزه‌های گوناگون بوده است. بهره مندی از این امکان علاوه بر رفع مشکلات نمایندگان و بیمه گذاران موجب تسهیل در ارتباط دوسویه و گسترده مدیران و کارشناسان با نمایندگان منطقه در برگزاری جلسات مجازی و وبینارهای تخصصی قرار گرفت.
گفتنی است کارشناسان منطقه و شعبه یزد با ایجاد این ارتباط دو سویه در رفع موانع صدور و راهنمایی شبکه فروش در ارائه خدمت به بیمه گذاران عملکرد مطلوبی را از خود بر جای گذاشتند و موجب افزایش پرتفوی مطلوب و ارتقای سطح کیفیت عملکرد نمایندگان در استان یزد شدند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید