بانک کشاورزی به واحدهای پرورش مرغ گوشتی آسیب دیده از کرونا مهلت داد

مثلث مالی : بانک کشاورزی به واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی آسیب دیده از کرونا که سررسید اقساط آنان اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است،برای یک دوره تولید و حد اکثر یکسال مهلت داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : بانک کشاورزی به واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی آسیب دیده از کرونا که سررسید اقساط آنان اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است،برای یک دوره تولید و حد اکثر یکسال مهلت داد.

بر اساس مصوبه هیأت دولت در حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، واحدهای پروش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی جزو کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری معرفی شدند و این بانک با هدف افزایش توان تولیدی واحد های یاد شده،به آن دسته از واحدهایی که سررسید اقساط آنان اسفندماه ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است،برای یک دوره تولید(حداکثر یکسال) مهلت داد. بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی برای سایر واحدهای مرغداری آسیب دیده از مشکلات اقتصادی (واحدهای مرغداری فعال)که مشمول مصوبه یاد شده نمی شوند نیز مساعدت هایی خواهد کرد و در صورت ارائه درخواست کتبی واحدهای مذکور، با وصول۲۰درصد بدهی سررسید شده نسبت به تقسیط مجدد بدهی آنان(جاری یک دوره و سرمایه ای ۵سال) اقدام خواهد شد.

این گزارش می افزاید: در صورت تأیید و معرفی این واحدها از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ها، با وصول ۷.۵درصد از بدهی سررسیده، مابقی بدهی آنان(جاری یک دوره و سرمایه ای حداکثر تا۵سال) مجدداً تقسیط خواهد. شایان ذکر است،شعب بانک کشاورزی مجاز خواهند بود۶ درصد جرایم وجه التزام تعلق گرفته به بدهی واحدهای مذکور را در زمان امهال به صورت مشروط مورد بخشودگی قراردهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید