بازدید رئیس کل از شعبه زنجان بیمه کارآفرین/ شبکه فروش باید ازظرفیت رسانه ها بیشتراستفاده کند

مثلث مالی : توسعه بازار در گرو رقابت سالم شرکت‌های بیمه‌ای و پرهیز از ارائه نرخ‌های غیر فنی و همچنین بررسی و سنجش ظرفیت‌های مغفول بیمه‌ای کشور است. دکتر غلامرضا سلیمانی که در شعبه بیمه کارآفرین زنجان در جمع اعضای شورای هماهنگی استان‌ سخن گفت، با اعلام این مطلب افزود: ظرفیت‌سنجی بیمه‌ای در استانها از وظایف کمیته های تخصصی شورای هماهنگی استان ها به شمار می رود که باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : توسعه بازار در گرو رقابت سالم شرکت‌های بیمه‌ای و پرهیز از ارائه نرخ‌های غیر فنی و همچنین بررسی و سنجش ظرفیت‌های مغفول بیمه‌ای کشور است. دکتر غلامرضا سلیمانی که در شعبه بیمه کارآفرین زنجان در جمع اعضای شورای هماهنگی استان‌ سخن گفت، با اعلام این مطلب افزود: ظرفیت‌سنجی بیمه‌ای در استانها از وظایف کمیته های تخصصی شورای هماهنگی استان ها به شمار می رود که باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از نمایندگان شرکت‌های بیمه خواست تا نگران حضور استارتاپ ها در بازار بیمه نباشند و در همین راستا تصریح کرد: استارتاپ ها در واقع نقش کارگزاران صنعت بیمه را ایفا می کنند و به همین خاطر می توانند با همراهی نمایندگان شرکت های بیمه در توسعه بازار، سهم مهمی داشته باشند.

دکتر غلامرضا سلیمانی با ابراز خرسندی از عملکرد فرهنگ سازانه در صنعت بیمه به اهمیت رسانه ها در بالا بردن ضریب نفوذ صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در رسانه های فراگیر نظیر صدا و سیما و همچنین رسانه های مجازی فعالیت های خوبی در حال انجام است که شبکه فروش بیمه باید از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کند. رئیس شورای عالی بیمه در پایان به نمایندگان شبکه فروش و مدیران شرکتهای بیمه پیشنهاد کرد با ارائه محصولات جدید بیمه‌ای و همچنین بسته‌های خدماتی بیمه‌ای و نوآوری های این چنینی سهم خود را از بازار بیمه کشور افزایش دهند.

شایان ذکر است در پایان این نشست که به میزبانی شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان زنجان برگزار شد، مدیران شعب و اعضای شورای هماهنگی به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از آن رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف این شعبه بازدید کردند.

منبع : اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

فرآیند تصمیم / پیشنهادات ازکجا می آیند و چگونه تبدیل به مصوبات شورای عالی بیمه میشوند ؟

مثلث مالی : عاقبت بعد از چهار سال کار کارشناسی آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۰ اصلاحیه آیین نامه کارمزد نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه ابلاغ شد . هرچند عباسیان فر ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی درخصوص فرآیند و روند اصلاحات آیین نامه توضیح می دهد ، اما جا دارد چند پرسش اساسی مطرح شود ، “آیا در تنظیم و اصلاحات آیین نامه ها به ویژه آیین نامه کارمزد شبکه فروش تنها پیشنهادات بیمه مرکزی اعمال شده است ؟ نقش کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه چیست و چه گروهی دراین کمیسیون عضویت دارند ؟ به طور مشخص پیشنهاد و پیش نویس اصلاحات از کجا می آیند و با چه فرآیندی تبدیل به مصوبه شورای عالی بیمه می شوند ؟ و چه افرادی دراین مسیر اظهارنظرمی کنند ؟

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید