افزایش ۴درصدی فروش لوازم خانگی در ترکیه / بدنبال رفع محدودیت‌های کرونایی

ترکیه براساس اعلام اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی ترکیه (TURKBESD)، فروش داخلی لوازم خانگی در این کشور در نیمه نخست سال ۴درصد افزایش یافته است.

این پست را به اشتراک بگذارید

ترکیه براساس اعلام اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی ترکیه (TURKBESD)، فروش داخلی لوازم خانگی در این کشور در نیمه نخست سال ۴درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، براساس اعلام این اتحادیه، صادرات لوازم خانگی ترکیه در مقایسه با مدتی مشابه در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است. مطابق اعلام این نهاد، بدنبال بازگشایی تدریجی اقتصاد و رفع محدودیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا، فروش داخلی لوازم خانگی در ترکیه در ماه ژوئن ۱۴ درصد رشد داشت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید