تاکید مدیرعامل بانک ملی بر لزوم افزایش درآمدهای کارمزدی

مثلث مالی : مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم افزایش درآمدهای کارمزدی در واحدهای این بانک همزمان با ابلاغ کارمزدهای جدید خدمات بانکی توسط بانک مرکزی خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم افزایش درآمدهای کارمزدی در واحدهای این بانک همزمان با ابلاغ کارمزدهای جدید خدمات بانکی توسط بانک مرکزی خبر داد.

محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه واحدهای این بانک با بیان اینکه خوشبختانه تلاش های نظام بانکی برای تعدیل نرخ کارمزد خدمات به ثمر نشست و بانک مرکزی کارمزدهای جدید را ابلاغ کرد؛ افزود: از این پس باید کارمزدهای جدید به صورت سیستمی در خدمات اعمال گردد تا بخشی از هزینه های طبیعی خدمات جبران شود.

وی ادامه داد: هر خدمتی در هر بنگاه اقتصادی با دریافت هزینه ارائه می شود و خدمات بانکی نیز از این رویه مستثنا نیست؛ بنابراین واحدها باید تا حد امکان و با استفاده از همه ظرفیت ها، این موضوع را برای مشتریان خود تبیین کنند.

حسین زاده همچنین با اشاره به عملکرد موفق واحدهای این بانک در شش ماهه اول سال گذشته، خاطرنشان کرد: بسیاری از اهداف مشخص شده برای واحدها محقق شده و البته بخشی از اهداف نیز در حال تحقق است و امیدواریم تا پایان سال برنامه های استراتژیک بانک به صورت کامل عملیاتی شده و به نتیجه برسد.

مدیرعامل بانک ملی ایران خدمت رسانی به مشتریان را وظیفه ذاتی بانک دانست و افزود: تسهیل خدمات بانکی با دریافت کارمزد در کنار ارائه خدمات جدید و مفید از جمله صدور کارت هدیه، صدور کارت اعتباری و … نه تنها مورد قبول مشتریان است، بلکه نیازهای بانک در حوزه تامین منابع را نیز به خوبی محقق خواهد کرد.

حسین زاده در ادامه به لزوم استفاده از ابزارهای نوین در اختیار بانک برای جذب مشتریان اشاره کرد و گفت: برند بانک ملی ایران به اندازه کافی قدرت جذب مخاطب را دارد و در کنار آن ابزارهای بانکداری الکترونیک مانند سامانه های بام، بله، خودگران و نشان بانک نیز این روند را تقویت می کند.

وی همچنین با تقدیر از کارکنان بانک که همه تلاش خود را برای ارتقای این نهاد ارزشمند صرف می کنند؛ گفت: بانک در حد توان خود و امکانات موجود تلاش می کند زحمات کارکنان جبران شود؛ تا بخشی از مشکلات معیشتی همکاران (باتوجه به شرایط اقتصادی کشور) برطرف شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران از خدمات بیمارستان بانک در دوره شیوع کرونا نیز تقدیر کرد و از واحدها خواست حداکثر تلاش خود را برای سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به کار بندند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان : «بیمه بدنه کیلومتری » محصولی بیمه ای مبتنی بر ریسک است

مثلث مالی : مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اشاره به موضوع همایش بیمه و توسعه و راهبرد این شرکت مبنی بر لزوم حرکت به سمت بیمه گری مبتنی بر ریسک، تاکید کرد که «بیمه بدنه کیلومتری» به عنوان دستاورد منحصر به فرد این شرکت، مصداق بارز طراحی محصول بیمه ای مبتنی بر ریسک است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید